Subject: Liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotlus
From: "Raud, Martin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Tammemägi, Tanel <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 19:52:18 +0300

Tere

Edastan manuses liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotluse Leonhard
Weiss Viater OÜ nimel.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS VIATER OÜ

Martin Raud

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

mob +372 53 557 200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.